Hypnotherapie om je beter te voelen

Deze tijd is erg ‘ik-gericht’. We doen dingen alleen en zoeken alles zelf uit. Internet en social media wordt daarbij gebruikt. Persoonlijk contact is er minder dan vroeger. Worstel jij ook met een groot of klein probleem waar je niet over wil of kunt praten? Loop je daardoor vast? Het is goed om hulp te zoeken voordat je met een burnout te maken krijgt.

Hypnotherapie; een krachtig hulpmiddel

• Om beter om te kunnen gaan met stress;
  • Om onverwerkte emoties een plaats te kunnen geven;
  • Als afvallen maar niet lukt;
  • Als je een einde wilt maken aan angst en onzekerheden die jouw persoonlijke groei in de weg staan, zoals: een jeugdtrauma, examenvrees, rijangst of een algemeen gebrek aan zelfvertrouwen.

Wat zijn de voordelen van hypnotherapie?

Je “slaapt” niet en beleeft alles wat er gebeurt. Het lijkt op dagdromen.

• Pijnloos
  • Je komt snel tot de kern
  • Ontspanning

Hoe werkt hypnotherapie?

Hypnotherapie is een vorm van een therapie waar hypnose bij wordt gebruikt als hulpmiddel om tot de kern van het probleem te komen. Eenmaal in trance (zo noemen we het als je onder hypnose bent) maken we contact met je onderbewustzijn. Zo krijgen we aanwijzingen over oorzaken van de gevoelens waar je iets aan wilt doen. Dit kan iets zijn wat je in het verleden hebt meegemaakt of iets wat je onbewust dwars zit en een conflict veroorzaakt.

Kennismaking
Inventarisatie
Prioriteiten stellen
Trance
Bespreking en begeleiding

Benieuwd naar wat ik voor jou kan betekenen?
Neem nu contact op en we kijken samen verder!